Norva24 vokser stadig, og bare i løpet av det siste året har vi fått flere nye selskaper inn i Norva24 – familien. Blant annet har vi gjort vårt første nordiske oppkjøp, og fått tidligere ISS Kloak- og Industriservice på laget.

Vi er stadig nærmere vårt mål om å være Nordens ledende innen vårt fagfelt, og gleder oss til fortsettelsen.

Internasjonal bredde, men lokal kunnskap
Oppkjøpet av ISS Kloak- og Industriservice i Danmark, ble vårt første skritt ut i Norden, men garantert ikke det siste. Det danske selskapet ble et betydelig tilskudd til vårt konsern, som i tillegg består av 11 norske solide selskaper – alle med lang erfaring i sine lokalmarkeder. Norva24 har nå over 500 ansatte, fordelt over store deler av Norge og Danmark.

– Vår visjon er å bli Nordens ledende leverandør innen vårt fagfelt. Det skal vi bli ved hjelp av solid fagkunnskap, lokal tilstedeværelse og unik kundeservice, sier administrerende direktør i Norva24, Jon Nesje.

Nærhet til kunden
Norva24 sin lokale tilstedeværelse gjennom avdelingskontorer, er viktig for å kunne yte den beste service ovenfor kundene. Avdelingene kjenner godt de lokale markedene, og er raskt på plass når behovet oppstår. Samtidig gjør den internasjonale bredden det mulig å tilby enda flere tjenester enn tidligere.

ISS Kloak- og Industriservice deler Norva24 sin lokalfilosofi, og har 6 regioner som tilbyr tjenester over hele Danmark. Etter oppkjøpet har de skiftet navn til Norva24 Danmark.

– Det er i tråd med vår strategi å være nær kunden. Den lokale tilstedeværelsen Norva24 Danmark har over hele Danmark, var en viktig faktor for oppkjøpet, sammen med deres fagkunnskap og kundefokus, sier Nesje.

Daglig leder i Norva24 Danmark, Jan Kreiberg Larsen, er godt fornøyd med sine nye eiere. – Vi er overbevist om at Norva24 vil være i en bedre posisjon til å realisere det fulle potensiale av våre danske aktiviteter innenfor kloakk og industriservice. Aktivitetene er i tråd med Norva24 sin strategi, i tillegg til at de allerede opererer innen lignende virksomhet i Norge, sier han.

Vil bli enda bedre
Verken danske eller norske kunder trenger å bekymre seg for store forandringer framover, de lokale avdelingene kommer til å serve sine kunder på akkurat samme gode måte. Alt blir som før, bare litt bedre.

– Kundene kan forvente den samme gode servicen, og de samme menneskene på plass når behovet oppstår. Avdelingene skal hente synergier og lære av hverandre, slik at vi kan levere en enda bedre kundeopplevelse, avslutter Nesje.

Kontakt oss: